الجمعة، نوفمبر 27، 2009


لا تعايرنى ولا اعايرك الهم طايلنى وطايلك


جريمة اليوم على صفحات المصرى اليوم



القبض على «خراط» بعد اغتصابه ٤ تلميذات بشبرا الخيمة







كتب عبدالحكم الجندى ٢٧/ ١١/ ٢٠٠٩


ألقت مباحث قسم ثان شبرا الخيمة، القبض على «خراط» أثار الذعر بين أولياء الأمور والأهالى، لقيامه بالاعتداء جنسيا على طفلاتهم فى منزل مهجور عقب خروجهن من المدارس وعقب اكتشاف تعديه جنسيا على ٤ طفلات فى أوقات متفرقة، أحيل المتهم إلى النيابة فأمرت بحبسه على ذمة التحقيقات.






كانت البلاغات قد انهالت على العميد بلال لبيب، مأمور قسم ثان شبرا الخيمة، من العديد من المواطنين بتعرض طفلاتهم للاغتصاب عقب خروجهن من المدرسة.






تم إخطار اللواء محمد الفخرانى، مدير الأمن، فكلف اللواء محمود يسرى، مدير المباحث، بكشف غموض الحادث وتوصلت تحريات العميد أشرف عبدالقادر إلى أن وراء وقائع الاغتصاب، «خراط» بأحد المصانع يقوم بإيهام الطفلة بأن والدها أرسله إليها لتوصيلها للمنزل ثم يأخذها إلى منطقة مهجورة ويغتصبها، وأنه قام بارتكاب ٤ وقائع اغتصاب لطفلات يتراوح أعمارهن بين ٨ و١١ عاماً.






تمكن العقيد محمد شرباش، رئيس فرع البحث الجنائى، من القبض على المتهم ويدعى محمود سيد محمد سيد، «٢٤ سنة»، خراط وتولت النيابة التحقيق.

********************************
كدة انتهى الخبر
وابتدى بقى اسال


ياترى الجريمة المفزعة دى هيتم التعامل معها بطريقة الحرق والتدمير والتهجير برضو ؟

ياترى هيطلع المسيحيين للمسلمين لسانهم ويقولو لهم تربيتنا طمرت لاننا مسيحيين والحمد لله واهو السفاح المسيحى مغتصبش الا طفلة واحدة -وانتم تربيتكم طين وهباب لان السفاح المسلم اغتصب اربعة ؟

ياترى هنسمع الحناجر البذئية الى هرتنا طوال الاسبوع الى فات باحاديث وقصص عن مخططات الاقباط ولاد الكلب لافساد عفة المسلمات ؟؟؟ وبكل بجاحة يقولو لك دليلنا تلات حالات فى الشهرين الى فاتو

منين تلات حالات ؟
بجد الى اختشو ماتو !
تقصدو حالة ديروط ( ولد وبنت مش متربيين والى مش مصدق يشوف الفيلم )
ولا حالة ملوى ( بيت دعارة )
ولا حالة فرشوط ( مقبوض علية فعلا )

ودة شئ يؤسفنى انى اقولة ومنيش قاصدة اجرح حد ولكن بلاش نعمل جنايز حارة على كلاب
والى وجعة كلامى بقول لة راسك ابوسها ولكن الدين اى دين حجة على الناس فى سلوكهم مش العكس
وخلونا نتابع ردود الافعال على الحادث دة ونشوف هياخد نفس خطوات حادث فرشوط ولا العقل هينزل ببراشوت على الرؤس وبعدها نلاقى الى طالع يقول اصلنا مقدرناش على الصعايدة !!

يمكن الصعايدة عندهم دم والناس التانية معندهمش
ويمكن برضو الصعايدة مجانين وغيرهم عاقلين
بكرة نشوف












إرسال تعليق