شريط جديد فى الاسواق

اداء بكرى

بكرة هالة المصرى- وبحب اسرائيل

ايةةةةةةةةةة- اةةةةةةةةةةةةة


شريط يدعو الى التاخى- والتسامح العالمى- ونصرة ابناء غزة المحاصرة- وسلمى لى على الاشقاء ياابو ........

افيشات الشريط عمت كل ارجاء مصر وهى تدعو للذهاب الى تل ابيب مع ذهنى تورز!!!
وطبعا ذهنى تورز مكنش اعلان مدفوع ولا حاجة -ولا اسكت يامؤمن يامصرى ياقومى وغمض عينك واقبض شيكلات-
لا دة كان كمبيلمو من بكرى تورز التى تغطى, ايران ,والعراق, وليبيا ,وسوريا والخ الخ بانتظام!! مع خدمة الرحلات السريعة للنظام الى عاوز حقنة سريعة فى اى دولة منهم! ومن ثم ايها الشعب المطحون الغلبان الى البية راح يزايد عليك فى الدويقة واتمنع من الهاب المشاعر قررت بكرى برس احدى شركات المجموعة القابضة للاسرة ان تنشر اعلان رحلات تل ابيب مجانا (كومبيلمو -مجاملة )للشقيقة ذهنى تورز !
بصو بقى ناس كتير قالو لى مترديش على بكرى لانة بيفيص
وانا مع الراى دة
ودولابى ورايا ملايان من خيرات الله- من ملفة الى لو نشرت مما كتب بيد غيرى- وناقل الكفر ليس بكافر -هخلية يندم اوى !!!
وطبعا لما ارد هارد على الاخوان بكرىوبس- لان احمد عندى راجل طيب وخلينى مؤدبة لحد كدة لانى مؤدبة فعلا يعنى انا لا اتكلم عن احمدولا عن شادية ولا ولا - من الاخر لانى جدعة
ولاطبعا ادور مين هو الكاتب الى بيكتب عنى- لانى كدة بشهرة وهو مغمور- واذا كان بيقول عنى انى باحثة عن الشهرة من خلال الاحداث الى زى الكشح والعديسات -فانا بقول لة وانت باحث عن الشهرة من خلالى
كل الى فاتو دول مش هارد عليهم- ولكن هاكتب مقال موثق للقراء فقط مش ليهم
اما بقى السيدظ يعيدة عليك الايام وانت مش فى بلدنا الطيبة ياعودة -فانا بقول لة بلاش تحط فى دماغك وتصدق ان فى تار بايت بينى وبينك
اناضد الفساد -- انت معاة ؟ لو معاة خلاص يبقى فى مواجة بينا بس تقول انا مع الفساد !!
انا ضد التعصب -- انت معاة ؟
انا ضد التمييز -- انت معاة ؟
انا مع الحريات -- انت ضدها ؟
لكن انت بمنصبك او شخصك مافيش عداء بينى وبينك
كلامى واضح ؟
اعتقد واضح
وابعد عن بيتى- وجيرانى- وشهودى- لانك ببساطة ممكن تاذى فرداو افراد - ولكن ادائك السخيف حاطط الدولة كلها فى حرج !!
ولان دى وسيلة الاتصال الوحيدة انك تقرا كلامى فانا بقول لك للمرة الاخيرة انا مع مصر وبلاش انت تبقى ضد مصر
لانك مش عواد باع ارضة ياولاد
استبينا !!

تعليقات

مدام هالة :
الشجرة المثمرة هى فقط التى يحدفها الناس بالطوب .
عشتى لكل مظلوم لكى تدافعى عنه .
الرب معك

هانى نظير عزيز
‏قال غير معرف…
http://www.gaberism.net/2008/05/11/%d9%85%d8%b5%d8%b7%d9%81%d9%89-%d8%a8%d9%83%d8%b1%d9%8a-%d8%a7%d9%84%d8%a3%d8%b1%d8%a7%d8%ac%d9%88%d8%b2/

المشاركات الشائعة من هذه المدونة